Πολιτική κατά της Βίας και Παρενόχλησης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΑΦ «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ & ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ

Κατευθυντήρια γραμμή στη λειτουργία της Μονάδας Ανακουφιστικής Φροντίδας «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» αποτελεί η προάσπιση της ασφάλειας και της αξιοπρέπειας όλων όσοι αναπτύσσουν μαζί της οποιαδήποτε μορφή σχέση και συνεργασία.

Με την παρούσα Πολιτική η «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» δηλώνει σαφώς την προτεραιότητά της στη δημιουργία και εδραίωση ενός περιβάλλοντος το οποίο σέβεται, προωθεί και διασφαλίζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το δικαίωμα κάθε προσώπου σε έναν κόσμο χωρίς βία και παρενόχληση, για όλους όσοι συνεργάζονται μαζί της.

Επίσης, δηλώνει ρητά ότι τηρεί όλα τα μέτρα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τις σχετικές νομικές προσταγές, ότι αναγνωρίζει και σέβεται το δικαίωμα κάθε μέλους ή συνεργάτη της σε ένα περιβάλλον χωρίς βία και παρενόχληση, ότι επιδεικνύει μηδενική ανοχή σε τέτοιες συμπεριφορές, οποιασδήποτε μορφής από οποιοδήποτε πρόσωπο και ότι στηρίζει την ανάδειξη τυχών τέτοιων περιστατικών. Ταυτόχρονα, όμως, ότι δεν ανέχεται καμία ψευδή δήλωση σχετικά με τα θέματα αυτά.

Για την επίτευξη των σκοπών αυτών η «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» έχει λάβει τα εξής μέτρα:

  • Έχει δημιουργήσει ένα σαφώς ορισμένο πλαίσιο πρόληψης και καταπολέμησης της βίας και της παρενόχλησης για όλους όσοι συνεργάζονται μαζί της. Συστηματικά οι αρμόδιοι της Μονάδας ενημερώνουν και ευαισθητοποιούν σχετικά όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Επιπλέον οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν σε αυτό ανά πάσα στιγμή στην ιστοσελίδα της Μονάδας και στους Πίνακες Ανακοινώσεων εντός αυτής.
  • Εκπαιδεύει και ενδυναμώνει συστηματικά τους εργαζόμενους και τους εθελοντές της
  • Έχει δημιουργήσει έναν ασφαλή και εύκολα προσβάσιμο δίαυλο επικοινωνίας για την υποδοχή σχετικών καταγγελιών, σεβόμενη πάντα τα προσωπικά δεδομένα των εμπλεκόμενων
  • Ερευνά και εξετάζει τυχόν καταγγελίες με αμεροληψία και προστασία της εμπιστευτικότητας και των προσωπικών δεδομένων των θυμάτων και των καταγγελλόμενων και επιβάλει τις αντίστοιχες συνέπειες επί διαπίστωσης παραβιάσεων
  • Απαγορεύει αυστηρά τα αντίποινα σε βάρος του θιγόμενου προσώπου
  • Βρίσκεται πάντοτε  στη  διάθεση  των  αρμόδιων  δημόσιων  αρχών, προκειμένου να συνδράμει, με οποιονδήποτε τρόπο, στη διερεύνηση και στη διακρίβωση των καταγγελλόμενων περιστατικών
Στοιχεία επικοινωνίας με τις αρμόδιες διοικητικές αρχές για την υποστήριξη των  θιγόμενων προσώπων
Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας
  • Ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας με υπηρεσία του Σ.ΕΠ.Ε και Φόρμα Καταγγελίας: https://www.sepe.gov.gr/epikoinonia/
  • Τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών στο Σ.ΕΠ.Ε μέσω της γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555.

Συνήγορος του Πολίτη
  • Χαλκοκονδύλη 17, Αθήνα
  • Τηλ: (+30) 213 1306 600
  • E-mail: press@synigoros.gr

Γραμμή SOS 1590

Υπηρεσία άμεσης ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικής των γυναικών θυμάτων έμφυλης βίας που δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες θύµατα βίας ή σε τρίτα πρόσωπα να επικοινωνήσουν άμεσα µε έναν φορέα αντιμετώπισης της έµφυλης βίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πολιτική κατά της Βίας και Παρενόχλησης

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

[mc4wp_form id='439']