Η Ανακουφιστική Φροντίδα απευθύνεται σε όλους τους ασθενείς με χρόνιες ή και απειλητικές για τη ζωή ασθένειες, ήδη από τη στιγμή της διάγνωσης, ανεξαρτήτως εθνικότητας, φύλου, θρησκείας, οικονομικής ή ασφαλιστικής κατάστασης.
Η «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» φροντίζει στο σπίτι ασθενείς, οι οποίοι επιθυμούν να ενταχθούν στη φροντίδα της Μονάδας, έχουν ανάγκες Ανακουφιστικής Φροντίδας και:
- Έχουν διαγνωστεί με καρκίνο τα τελευταία τρία χρόνια και μένουν στην περιοχή της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής. Σε αυτήν ανήκουν περιοχές όπως η Ανθούσα, η Αρτέμιδα, ο Γέρακας, τα Γλυκά Νερά, τα Καλύβια, η Κερατέα, το Κορωπί, ο Κουβαράς, το Λαγονήσι, το Λαύριο, το Μαρκόπουλο, η Παιανία, η Παλλήνη, το Πικέρμι, η Ραφήνα, τα Σπάτα κ.ά..
- Πάσχουν από ALS, διαμένουν στις ίδιες περιοχές και παρακολουθούνται από το «Αιγινήτειο» Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αθηνών.
Εκτός από τα κριτήρια της νόσου (έχετε καρκίνο τα τελευταία 3 χρόνια ή ALS) και της περιοχής κατοικίας (Για την Κατ’ οίκον φροντίδα: μένετε στην περιοχή της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, Για την φροντίδα στον Ξενώνα: μένετε στην περιοχή της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής ή στο λεκανοπέδιο της Αθήνας), δεν υπάρχει κανένα άλλο κριτήριο ή περιορισμός, για να ενταχθείτε στη δωρεάν φροντίδα της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ».
Απλώς επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-6635955, για να συμπληρώσουμε μαζί μια τηλεφωνική αίτηση ένταξης στη φροντίδα για ένταξη σε κάποια από τις υπηρεσίες μας.
Σε αυτό το τηλεφώνημα θα ανταλλάξουμε κάποιες βασικές πληροφορίες:
Θα σας ενημερώσουμε για τις υπηρεσίες που παρέχουμε ως «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» και θα σας ζητήσουμε κάποιες αρχικά στοιχεία για τον ασθενή και το υποστηρικτικό του περιβάλλον, τη νόσο και την αγωγή του, σε ποια υπηρεσία της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ» επιθυμεί να ενταχθεί κ.ά..
Το τηλεφώνημα μπορεί να πραγματοποιηθεί από οποιοδήποτε μέλος της οικογένειας, φίλο ή οικείο του ασθενούς. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συνεργασία μας είναι ο ίδιος ασθενής να είναι ενήμερος και να θέλει να τον επισκεφθούμε.
Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να σας ζητήσουμε να μας στείλετε ορισμένες εξετάσεις ή άλλα στοιχεία του ιατρικού φακέλου του ασθενούς, πάντα σε αντίγραφα.
Στη συνέχεια:
- Αν επιθυμείτε να ενταχθείτε στην κατ’οίκον φροντίδα της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ» θα κανονίσουμε μια πρώτη επίσκεψη στο σπίτι, που συνήθως γίνεται από γιατρό και νοσηλευτή. Στην επίσκεψη αυτή έχουμε τη δυνατότητα να γνωριστούμε καλύτερα, να συζητήσουμε τις ανάγκες, τις ελπίδες, τις ανησυχίες και τους στόχους σας. Επίσης, διευκρινίζουμε τους όρους της φροντίδας και υπογράφουμε μαζί το συμβόλαιο ένταξης στη φροντίδα.
- Αν επιθυμείτε να φροντιστείτε εξαρχής στον Ξενώνα της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ» θα χρειαστεί, εφόσον υπάρχει τέτοια δυνατότητα από τη Μονάδα, να σας επισκεφτούν στο χώρο όπου βρίσκεστε, στο σπίτι ή στο νοσοκομείο (εντός της περιοχής της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής ή εντός Λεκανοπεδίου Αττικής), γιατρός και κοινωνικός λειτουργός της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ», για να γνωριστούμε και να εκτιμήσουμε τις ανάγκες Ανακουφιστικής Φροντίδας που έχετε. Ανάλογα με τις ανάγκες Ανακουφιστικής Φροντίδας που έχετε και τη διαθεσιμότητα σε κλίνες θα αποφασίσουμε αν μπορείτε να ενταχθείτε στον Ξενώνα και, αν ναι, θα προγραμματίσουμε την εισαγωγή σας σε αυτόν.
Η αξιολόγηση για την εισαγωγή των ασθενών γίνεται μετά από συμπλήρωση της αίτησης ένταξης (τηλεφωνικά ή με mail στο galilee@galilee.gr) και την υποβολή των σχετικών εγγράφων που πιστοποιούν την ασθένεια.
Η αίτηση μπορεί να συμπληρώνεται από τον ασθενή ή την οικογένεια καθώς και τον παραπέμποντα ιατρό ή κοινωνική υπηρεσία, υπό την προϋπόθεση ότι ο ασθενής είναι ενήμερος και συμφωνεί για τη φροντίδα. Επίσης, μαζί με την αίτηση πρέπει να κατατίθενται προς αξιολόγηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά (αντίγραφα ιστορικού, εξετάσεων, ενημερωτικών σημειωμάτων κ.λπ.).
Οι αιτήσεις αξιολογούνται από αρμόδια επιτροπή της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ» αναλόγως των αναγκών Ανακουφιστικής Φροντίδας των ασθενών και οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται για τη δυνατότητα ή μη ένταξης των ασθενών στον Ξενώνα εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να αξιολογηθεί η αίτηση ένταξης είναι ο καθορισμός εκ μέρους του ασθενούς εκπροσώπου, ο οποίος θα μπορεί να ενημερώνεται και να συνεννοείται με τους λειτουργούς υγείας για την πορεία της φροντίδας του ασθενούς.