• Το Αναγνωστικό της Γαλιλαίας
  • Ελληνικα
  • Αγγλικα
ΓΑΛΙΛΑΙΑ
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter

Πολιτική Ποιότητας

Ποιότητα φροντίδας

Προσπαθούμε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι μαθαίνοντας από τους πρωτοπόρους στην Ανακουφιστική Φροντίδα παγκοσμίως, υιοθετώντας κλινικά πρωτόκολλα και καλές πρακτικές και, κυρίως, ακούγοντας όσα έχουν να μας πουν οι ασθενείς μας και οι φροντιστές τους, ώστε να παρέχουμε εξειδικευμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε όλους όσους φροντίζουμε.

Δημιουργήσαμε το 2014 και εφαρμόζουμε έκτοτε ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα. Πραγματοποιούμε συστηματικές επιθεωρήσεις της φροντίδας και των υπηρεσιών μας, ενώ κάθε χρόνο πιστοποιούμε τις υπηρεσίες μας ως προς την Ποιότητα από Ανεξάρτητους Φορείς.

Δείτε εδώ το Πιστοποιητικό Ποιότητας της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ» κατά ISO 9001.

Όλες μας οι ενέργειες αποπνέουν τις βασικές αρχές που διέπουν τη δηλωμένη Πολιτική Ποιότητας της Μονάδας, την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Επίσης, κάθε χρόνο θέτουμε στόχους για την Ποιότητα και στο τέλος του έτους αξιολογούμε αν τους πετύχαμε. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τους στόχους αυτούς και τι πετύχαμε την προηγούμενη χρονιά εδώ.

Η ανατροφοδότηση από τους ασθενείς μας και τους οικείους τους σχετικά με την εμπειρία τους από τη φροντίδα στη «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» είναι πολύ σημαντική για εμάς και μια αξιόπιστη ένδειξη ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Μπορείτε να διαβάσετε ενδεικτικά κάποιες εδώ.

  • Έχουμε πλέον ολοκληρώσει την ένταξη και εφαρμόζουμε στην κλινική πράξη το παγκόσμιας εμβέλειας κλινικό εργαλείο IPOS, το οποίο έχει ως στόχο να μετρήσει, να αποδείξει και να βελτιώσει την παρεχόμενη φροντίδα επιτρέποντας στους ασθενείς να καταγράψουν τις βασικές τους ανησυχίες και κατά πόσο αυτές βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου.

Αν θέλετε να μας κάνετε κάποια πρόταση ή παρατήρηση σχετικά με την Ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, παρακαλούμε στείλτε μας email στο quality@galilee.gr.

 

Πληροφορίες σχετικά με τον κορωνοϊό και τη λειτουργία της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ» (11ος 2020)